close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
徐乃麟連3年桃園跨年 不續炒從政話題
Dec 12th 2013, 13:50

【顏馨宜/台北報導】徐乃麟今率主持群蝴蝶姐姐和莎莎出席華視桃園跨年演唱會記者會,徐乃麟直說:「今年是我第三年在桃園主持跨年了,簡直可算是半個桃園人。」日前傳出他有意從政,他不忘開玩笑說:「要選的話,我要來桃園選議員。」還要台下的議員們要小心。訪談時他則再次堅定表示「空穴來風、子虛烏有,沒有人跟我接洽,我一向很關心國家的未來,但我從來不會自己去參政或從政。」而搭檔莎莎和蝴蝶姐姐與徐乃麟主持跨年,兩人都很興奮,「很期待跟乃哥合作,因為可以準時收工。」
 
想看更多有趣的娛樂八卦,請上「蘋果娛樂新聞」粉絲團
 

徐乃麟(中)將與蝴蝶姊姊(右)和莎莎在桃園主持跨年。華視提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wswsaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()