close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] ==========電腦檔案關聯=========
Dec 12th 2013, 21:30, by A1bertPujols

作者A1bertPujols (The Machine)

看板ask

標題[請問] ==========電腦檔案關聯=========

時間Thu Dec 12 21:30:46 2013

是這樣的, 我一個電腦關聯檔案一直很正常 直到我刪除某資料夾後,裡頭可能有綠色版的開啟程式 導致我檔案關聯消失 再重新把綠色版開啟程式下載回來之後 卻關聯不上去了 不管我怎麼選擇開啟程式就是不會出現這個選項 仔細研究發現其妙的事情出現了 在選擇關聯檔案時他會開啟小視窗讓我從電腦路徑裡選擇 但是裡頭的C槽資料夾跟我實際C槽資料夾居然是不同的 小視窗裡的C槽有BitComet, Fresco Logic 等資料夾 但實際我從我的電腦開啟C槽卻是沒有這些資料夾的 這很怪異,是到異次元空間去了嗎 這麼說不知道有沒有人聽懂? 有高手能幫忙解決問題嗎 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 1.160.67.80

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    wswsaa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()